kuinka paljon yksi ihminen kuluttaa vettä kuukaudessa
hobitti lego peli
kuinka monella suomalaisella on kesämökki
suosittu pc peli
kuinka kauan shokkiväri kestää
Koulutus ja osaaminen

Liikenne

Hyvinvointi ja talous

Valtionyhtiöiden toimitusjohtajien palkat ja palkkiot 2015

Issuu is a digital publishing platform that makes it simple to publish magazines, catalogs, newspapers, books, and more online. Easily share your publications and get them in front of Issuu’s

Veikkaus Vuosikertomus 2015 - Image Results

IAB Finland Ry Vuosikertomus 2016

veikkaus vuosikertomus 2015

Kiasman yhteistyökumppaneita vuonna 2015 olivat A-lehdet Oy, Aller Media Oy, Clear Channel Oy, HSL, Dagmar Oy, Dynamo&Son Oy, Kustannusosakeyhtiö Siltala, Nelonen Media Oy, Pop Media Oy, Radio Helsinki, Tikkurila Oyj, Veikkaus ja VR.

Vuosikertomus 2018

Vuosikertomus 2015 7 Alkusanat M inulla on ilo esitellä Eurojustin 14. vuosiker-tomus, jossa kerrotaan Eurojustin tapauk-sista ja strategisista toimista rajat ylittävän vakavan rikollisuuden toiminnassa sekä Eurojustin organisaation kehittämisestä jäsenvaltioiden toivei-den, muuttuvien oikeudellisten puitteiden ja talous-

Vuosikertomus 2015 - Eurojust

VUOSIKERTOMUS 2015 YLEISTÄ Finland Festivals toimii korkeatasoisten, ammattimaisesti järjestettyjen festivaalien vahvana vaikuttajana sekä promootio- ja tiedotusorganisaationa kulttuurin ja matkailun edistämiseksi, ja tuottaa aitoa lisäarvoa jäsenilleen ja yhteistyökumppaneilleen.

Vuosikertomus 2017

Veikkaus raportoi taloudellisesta tuloksestaan osavuosikatsauksilla sekä n tilinpäätös Suomen Hippoksen vuosikertomuksessa 2015. Hippoksen vuosikertomus 2014.

CSR REPORT 2015 - Veikkaus.fi

tiin vuonna 2015 Motonet, Varma ja Veikkaus. Kumppanuudet Asics/Patrol sekä Intersportin kanssa ovat voimassa vuoteen 2016 ja 2017 asti jatkuvat nykyiset sopimukset Kalevan sekä Ylen kanssa. Yhteistyö eliittikisasarjan nimikkokump-panin Loiste Energian kanssa päättyi 2015. Yleisurheilu säilytti vuonna 2015 asemansa

Kansallisgalleria | Vuosikertomus 2015

Valtionyhtiöiden johtajien palkat ovat n. 222 000 €/v – 2 447 137 €/v. Kun välttämättömiä ja tarpeellisia talousleikkauksia tehdään, niin HYVÄTULOISTEN tulee tietenkin näyttää esimerkkiä kansalle luopumalla progressiivisesti 25 – 65 % palkoistaan.

Vuosikertomus 2018

veikkaus vuosikertomus 2015

Hallituskausi 2015-2016: Jukka Pulkkinen, Otavamedia Oy Sini Kervinen, Aller Media Oy Johanna Vartiainen (8/15 asti Minna Nissinen), Alma Media Oyj Lasse Iskanius, Dentsu Aegis Network Oy Tommi Pelkonen, SEK & Grey Oy Outi Nylund, 01/2016 Tommi Malmivaara, Veikkaus Oy

Board of Directors’ Report 2015 - Veikkaus.fi

Alko raportoi taloudellisesta tuloksestaan kerran vuodessa julkaistavalla puolivuotiskatsauksella sekä kerran vuodessa julkaistavalla vuosikertomuksella.

Vuosikertomusarkisto - Veikkaus

Tilaa kanava! https://www.youtube.com/user/VeikkausMainokset?sub_confirmation=1 Veikkauksen kanavalla julkaistaan arkiston kätköihin kadonneita mainosfilme

Alkon vuosikertomus | Alko

Scanfilin vuosikertomus 2018 on integroitu raportti, jossa yhdistyvät liiketoiminnan ja yritysvastuun kuvaukset. Olemme aiemmin julkaisseet vuosikertomuksen ja erillisen sup-